22:46
19 נסיבות אשר אתה כבר לא רוצה סקס ואת החלטתם

אל תעכב את משימת הפתרון בתיבה ארוכה. אולי הכל הרבה יותר קל ממה שזה נראה לך.

התוכן של המאמר

1 תשעה עשר נסיבות של אי-רצון שלך וכיצד לתקן את זה

19 נסיבות של אי-רצון שלך וכיצד לתקן את זה

סקס הוא ביסודו

בהתחלה היחסים בצמד שלך היה תשוקה מהירה. אתה רוצה זה לזה תמיד ובכל מקום. אבל החבר'ה כולם הפוכים - תחושה של חיבה, תקשורת השותף מופיע בהם לאחר יחסי מין, "מסביר אורביס. פתרון: הוסף את העסק שלך יותר מפלרטט. נשיקות, מחמאות, הפתעות קטנות כמו פתקים על המראה - כל זה רק, אבל מצוין!

"דרך זה בעצם כל זוגות. שוכב חצי שנה - שנה לאחר תחילת היחסים, התשוקה מתחילה ללכת לא, "- מסביר ונסה מרין, פסיכואנליטיקאי ביתי וסן פרנסיסקו.

המכון הלאומי לבריאות שנערך מחקרים על לימודי נישואין במשך 30 שנה. תוצאה: עוד 75% מהזוגות מדווחים כי על זמן מין הופך נדיר יותר.

נסיבות של זה הוא כמות עצומה - מתח, העדפות עם בריאות ו T.ד '. זה שווה כיסוי העיניים שלך לעשות?

לֹא.

מין משפיע על המוח והגופים שלנו מסייע לשמור על קרבה חושנית בין שותפים.

בגלל זה אתה לא צריך לקחת מנוחה חיים אינטימיים כמו משהו מאליו, לא חשוב ומקווים "הכל יעבור הכול".

טלפונים

"אנחנו יושבים בטלפונים ובמחשבים שלך אפילו כאשר אנו מבלים זמן עם האדם האהוב שלך. עם התקנים בידיים אנחנו אני נרדמת וללכת לתחתית בהתחלה, מתעוררת בבוקר, "אומרת איימי לוין, מאמן מין. במחקר שנערך באלפיים שנה, 70% נשים ציין כי הטכנולוגיה המודרנית היא לפלוש באופן אינטימי שלהם אינטימי חיים.

פתרון: נתק הודעות בטלפון שלך להפסיק לגלול את הסרט. תן זמן זה לזה. סקס ספונטני - זה בהחלט.אתה יכול ליהנות ולבדוק, אבל טוב יותר מצא עיסוק שיספק רגשות לשניהם. חיזוק קשרים, זכור?ויקטוריה פומין

סקס לא בעדיפות

"אנחנו נותנים את הערך לאותם דברים יותר לטפל של כל. גם אם זה רק השקת כלים, "- מסביר אניטה קלייטון, פסיכיאטריה דוקטור. "השותף מנסה לנו להתקרב, ואנחנו מעריכים: "עדיין יש לי כל כך הרבה דברים, ואתה מטפס עלי זֶה??-

פתרון: כלים מלוכלכים כל אותו, ואחרי ארוחת הצהריים תצטרך לבשל ארוחת ערב. כדאי שזה שווה לפחות חצי שעה מתכוונים לשיעורים מהנים יותר. לא סביר, רצפות שאין כמוהו או מזוגגות חולצות ייתן כמה הנאה כמו סקס עם אדם אהוב.

לחץ

על פי סקר שנערך ב -2,000 שנה ארבע עשרה האגודה הנפשית האמריקאית, נשים כפופות ללחץ, מאשר גברים. למרות הלחץ משפיע לרעה על הרצפה הגברית והן לנשים.

"כמה אנשים מצליחים להיות מנוהלים בלחץ, שמירה על כל הדברים הגדולים האלה עם שותף. אבל כמה מאיתנו, מתמודד עם קשיים, כמעט מתפרקים. הם מרוקנים את עצמם בעצמו ובפרת כעס על בן זוג ", אומר סטנלי דושארם, פסיכולוג קליני ואת sexopathologist בוסטון דבש מרכז.

פתרון: אל תיתן מתח לנצח. בשבילך, השותף שלך גם לך גם צריך למצוא דרכים להיפטר שלילי. זֶה אולי יוגה פועל בבקרים ו ... סקס. הורמונים של אושר - בדיוק מה שנדרש לשניכם כרגע.

היעדר פעילות גופנית

מאמץ פיזי להפחית את רמת הלחץ, להגדיל את מצב הרוח ולהגדיל את זרימת הדם לאיברים. זה למה ההתרגשות באה יותר, ורגשות משופרים.

במחקר שנערך על ידי טקסאן המכון באוסטין השתתפו שתי קבוצות של נשים. 1 אל הניסיון בילה 20 דקות על אופני התרגיל, ואת 2 מלא מלא מסמכים משעממים. שתי הקבוצות הראו סרטים חמים מסרטים. לכן הנה "רוכבי אופניים" חיכו הרבה יותר מאשר הגברות ששמרו -.

עם גברים זה עובד בערך אותו דבר. "מוֹחַ פלסטיק מאוד, ככל שאתה מחזק את אלה או שרשראות עצביות אחרות, טוב יותר הם עובדים. בעוד unclaimed פשוט למות משם "- אזהרה קלייטון.

להקניט חבר חבר, לפתות, פרובוציאט. עדיין יש לך זמן למהר במיטה, לבוש ספורט נוח מכנסיים ורוטב זרוע."רוב הביקורים ב sexopathologists ורופאים רפואה מינית מתרחשת עקב ליבידו נמוך ", אומר דושם. למרות "Libido נמוך" יכול יש 10-קי נסיבות, גבירותי היפואקטיבי הפרעה של תשוקה מינית לעתים קרובות מחובר רגשות כואבים במהלך מין, שימון defamor ו קשיים בזכות אורגזמה. "אם לגברת יש ליבידו נמוך, ברוב המקרים חוסר הרצון מלווה בבעיות אחרות ", הוא אומר.

קומפלקסים

אולי לנשים זה בוער במיוחד. רבים מסרבים סקס לשותפים שלהם כמו מודאג משקל קלוע, צלוליטיס ועוד פגמים אחרים (לפעמים בדיוניים).

"תפיסת הגוף שלך היא מאוד מאוד יש השפעה על איך אתה מתנהג במהלך יחסי מין, "המומחה אומר יחסי טרי אורבוק.

והשותף בשלב זה מתחיל לענות את עצמו היפותזות: "היא התייפחה בי? היא הופיעה מישהו? היא לא אוהבת סקס עם לִי?-

אגב, החבר 'ה הם גם מוכרים, אם כי הקטן ביותר תוֹאַר.

פתרון: עדיין לחיות אמיתי. "אנחנו כל כך הרבה פעמים אנחנו לא ברגע, אבל בדרך כלשהי ברעיונות שלך. אנחנו חושבים ש אנו נראים בלתי מעורבים. הוא שולל לנו את היכולת להיות עדיפות קרבה חושנית עם שותף. זה רק interfes.פתרון: כל אחד ממך חייב להתמקד (ושותף) פנטזיות ורגשות. האם יש לך יחסי מין לא כמו גיבורים סרט כמו אנשים בחיים.

לשכוח את הסרט

באופן מושלם בסרטים, אבל לא תמיד ישים בחיים.

לשכוח את הסרט. סקס לא צריך לעבור על ידי כל תרחיש. אין צורך להסיע את עצמך לתוך המסגרת.

כל האנשים האלה שונים. כל לקבל דברים שונים. אל תנסה להתאים את עצמך ואת המין עצמו תחת תבנית. אל תחשוב על איך אתה מסתכל. שינוי "הו אלוהים, כשאני מסתכל מזווית זו?"על איך אני אוהב, איך הוא מלטף אותי, "מומלץ קלייטון.הרבה רעיונות שלנו על סקס היה נמשך מהסרטים הוליווד. נשיקה, לגעת, סקס נלהב, אוֹרגַזמָה.

שגרה

תנועות טעון, צלילים, ליטוף. בדרך כלל I מוּכָּר. אפילו יותר.

"שותפים להתרגל ליהנות מהעובדה יכול להיעשות פשוט במהירות. מטבע הדברים, זה נחמד שהשותף יודע נבדק שיטות לספק לך הנאה. אבל מה הופך הרגל הוא במהירות משועמם, "אומר לוין.

פתרון: תן לכל אחד מכם רשימה של 20 מזדיינת שאתה רוצה לחוות במיטה. כל פריט לדרג על סולם מאחד ל -5 ולמצוא מה זה מתחיל. ולהמשיך לבצע את רוב לָאַחֲרוֹנָה.

רגילים מאוד

לך נוח ונינוח יחד. לכן אתה לא טרח וארז מול זה מול זה מול זה מאוד "בית" סגירת. זה בהחלט.

אבל.

אנחנו לא צריכים רק ביציבות ביטחון, ובהרגשה ממריצה של חידוש.

פתרון: חזור לעסק שלך ניצוץ! מְלוּכלָך הודעות, פרנק תמונה.פתרון: להעביר לפחות חצי שעה ביום. תרגילים לפני סקס? בסדר גמור. ספורט משותף? מַדְהִים!

כי אתה פשוט לא לצוד

פתרון: אתה צריך ללכת לרופא ולגלות מה היא האריה של ליבידו. טיפול מוסמך יוכל להקצות רק מיוחד. חוסר סיכה יכול להיות fibly, קונה טוב חומר סיכה בחנות סקס.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ועדינים. אבל זה בהחלט לא צד אחד חיובי לעבוד.

אבל אם אישה בזמן מין מתלונן על כאב, נסה אותה "לטבוע" או "חוט" לא יכול. כאב אולי רקע פיזיולוגי ונפשי.

משימות עם בריאות

במשך השנים, גברים מתמודדים לעתים קרובות עם אי-יחידות מסוימות של אינטימיות. תרומה משלו גם מחלות כמו סוכרת, יתר לחץ דם, הרמה הגבוהה ביותר של כולסטרול ואחרים.

"כל זה משפיע על הדם יש השפעה על הזקפה גברים, "אומר דושם. זה אדם פעם כדי לשרוד צרות כמו אימה החזרה שלה מתחילה להמשיך אותו. סקס מעיסוק נעימה מומרת בבחינה. האיש מרגיש מושפל ומתחיל להימנע ממין.

פתרון: כמו במקרה של כתובות נשים חיים אינטימיים, לדחות את הביקור לרופא לא יכול. קשיים הנובעים למין עשוי להצביע על נוכחות של מחלות קשות. זִינָה פונקוניה היא ריפוי. לפעמים הרבה יותר קשה לאימוץ של גבר קשיים והולכים לרופא.

עד אז, הקשיים עם הזקפה לא נפתרה, שני השותפים יכולים להיות מאושרים עם שיטות אחרות של קבלת הנאה. העיקר הוא לתמוך ואמון.

אתה לא קרוב

אתה מבלה מספיק זמן כי עסוקים בקריירה, החלטה של ​​סוגיות משפחתיות ואיכויות אחרות של החיים הבוגרים. ובינתיים סרק את הקרבה הרוחנית והפיזית בינם לבין עצמם.

"רוב הנשים הן מאוד ביסודו של תקשורת עם בת זוג. רק בקריטריונים כאלה הם מוכנים לצטט, הרגישו יש סקס. כרגע, המין שלך נזכר לנקות את השיניים. רגשות, התרגשות - הכל נעלם.למה?

הַקפָּדָה

אם הצמד צבר טינה ואתה חבר היזהר איזה מין יכול להיות כאן?

פתרון: יפה "לבלוע" עבירה, לעשות את הטופס של הכל הוא בסדר ולנסות לשמור על העולם chactic בצמד. כל אלה "נדחה מאוחר יותר" רגשות יהרוס שווה את העניינים שלך.

לדבר, להביע, לפתור את המשימות. במיטה ומעבר.

דִכָּאוֹן

אם אתה קשוב לך ואתה תסמינים של Google דיכאון ושחיקה חושנית, לא תשוקה מינית - לא הבעיה הבסיסית ביותר בחייך.

דיכאון מעונה סביב תשע עשרה מיליון דולר יֶנקִי. תארו לעצמכם כמה מיליוני אנשים לא נכנסו למספרים אלה בלבד כפי שהוא מפחד להודות במחלה שלך, אפילו בעצמך.

"כאשר יש לך דיכאון, אין לך תשוקה סקסית.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ברמה יהיה להקצות ולאסוף חברה נעימה.

כאשר יש לך prefigurations עם סקס, יש לך דיכאון, "אומר קלייטון.

מעגל קסמים.

פתרון: על פי מחקר המכון Rutgers, תרגילים ומדיטציות מסוגלים להקל על הסימפטומים של דיכאון. אם אתה מעדיף ריפוי תרופות (או שאתה פשוט לא צריך שום דבר אחר יציאה), שוחח עם הרופא המטפל שלך. על ידי היכולת, תן לו לבחור המוצר אינו מעכב סלקטיבי של סרבונין מסתובב (Sires), כי תרופות כאלה משפיעות על הפונקציות המיניות של האדם.

למצב אין

האם חדר השינה שלך באמת נראה כמו אהבה קֵן? האם רוח הרומנטיקה?

אם מסמכי עבודה מפוזרים בכל מקום, מזכיר את deadlands, הטלפון פורץ מההודעות, וכלל על נפח מלא של הטלוויזיה הוא שידור על הפחדים הבאים ... הגיע הזמן לשנות משהו.

פתרון: הסר הכל זוכר בשבילך על עבודה. מתאים, נרות מוארים, להפעיל מוסיקה מרגיעה. בתיבה שולחן הלילה לשים סיכה או צעצועים. אם אתה חייב לחלוק מרובע עם מישהו אחר, תארו לעצמכם את הטירה על הדלת. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

ילדים

מומחים אומרים כי הפחתה סקס עם הופעתם של ילדים בבית הוא נורמלי.

"זה יכול להיות מוצדק ברמה הביולוגית, להיות תוצאה של משמרות הורמונליים. או - שוב מתחמים! - תוצאה הבקיע לאחר לידתו של משקל הילדים. לא לספור את התפקידים לשנות. להחליף אמא סקסית מגיע יופי סקסי, "מסביר קלייטון.

אבות מוכרים גם. שני השותפים נובעים חדש, מאוד הגון תשומת לב - חיתולים מלוכלכים, זיקוף, בוכה בלילה וכמעט כל אחד אחר.

מאוחר יותר, הילדים גדלים, הם כבר לא משתנים חיתולים, אבל כדי לגלף כמה דקות של זמן אישי הכל קשה גם.

פתרון: תאריכים. באופן יסודי מאוד לארגן את עצמך יום חופש כאשר שניכם יהיו חופשיים מצרות הוריות. תאריך יכול להיות לארגן בקירות ילידים, אבל עדיף לשנות את המצב, למשל, ללכת מסעות או לשכור חדר במלון.

אוֹרגַזמָה

ליתר דיוק, היעדרותם. כאשר המין לא מביא הנאה מיוחדת, ככזה מוטיבציה לעשות את זה רק לא.

"אין דבר יוצא דופן כי הנשים אורגזמה כל כך חמקמקה. הגברות הן מאוד bitting על התוצאה, הצביע על התהליך ", - אומר לוין.

ולא להאמין, נשים רבות פשוט לא יודעים הגוף עצמו ויכולותיו.

פתרון: לוין ממליץ לקחת אחריות על אורגזמות משלך בידיהם. לחקור את הגוף לבד או עם שותף.

זה שווה את זה. אורגזמות להדק את הקשר בין שותפים. כתוצאה מכך, הן יותר אורגזמות חווים. פרס טוב, ימין?

תרופות

תרופות נוגדות דיכאון (כולל SSRs, כגון פרקה ו לרפא, תרופות נוגדות דיכאון טריציקליות, כגון אללווול), אנקסיוליטיקה, חוסמי ביתא, תרופות לחץ דם, סטרואידים, משככי כאבים, גלולות למניעת הריון ואפילו תרופות, אנטיהיסטמינים ומשפטים ההכנות יכולות להחליש תשוקה.

"הם משנים תהליכים כימיים בגוף שלך ויכולים תופעות לוואי. תכשירי אנטיהיסטמין, למשל, יבשים ריריות של הגוף שלך מניעתך של סיכה טבעית. תרופות נוגדות דיכאון לדכא את הנוירוטרנסמיטורים העיקריים של דופמין ונאפינפרין, מחזיק את אורגזמה בחוץ לְהַגִיעַ. גלולות אמצעי לחלוש את הליבידו שלך, גדל פיתוח חלבון שעושה טסטוסטרון בלתי נגיש ", מסביר אורבוק.

פתרון: לפנות לרופא ולספר לו על תופעות לוואי. לא לבצע חוויות ללא עזרה של אחרים. אולי, הרופא יתאים את המינון של המוצר, יציע אפשרויות אחרות או יאפשרו טיפול סוף.

שוב על הבריאות

לא טוב טוב להיות טוב לא תכונות במיטה. "כל מחלה המשפיעה על מערכת העצבים והדם או הורמונים, עלול לגרום למשימה אינטימית ", אומר קלייטון.

פתרון: קשיים בשינה, הפרות מחזור הווסת, ללא שינוי עייפות - לפחות מה שמדבר מגיע תשומת ליבך. קמפיין בזמן לרופא יחסוך חבורה של עצבים, בריאות ו כלים.

החיים שלך הם חמוצים מאוד

חיי חומצה = סקס חמוץ. מצטער אבל זה עובד אמיתי כל כך הרבה.

"אחת הנסיבות שבהן סקס ראשון יחסים כל כך טובים, היא שכולכם בחידוש ", מסביר Orbukh.

פתרון: לעשות משהו חדש. המוח שלך באמת כמו תחושה מרגשת זו של חידוש. בתמורה, הוא ייתן לך הכי הרבה תחושה של התרגשות כל כך חסרה לך.

אבל אם לא רק סקס ספונטני נעלם מהחיים שלך, ו סקס בכלל, הפעל אותו ללוח הזמנים הרשמי שלך. אפילו במקרה זה, יש לך מקום לספונטניות. ברור, אם אתה שוב לא להקפיץ הטלפונים שלו.ברשימת המקרים ביום כל כך הרבה זה לא מספיק סעיפי אהבה נראה קצת לא מתועל, קל דעת.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

מה לעשות אם לא מזיין סקס? ברוב המכריע של המקרים, הסיבה היא הניצוץ המהודק בין השותפים. והנה זה מאוד אמת וחוסר עקביות צריך להיות להוט. לחזור לעובדה שהתחלת - פגישות ירדות, תשוקה מקסימלית, מחכה למעקב, הפתעות וחצירות אמיתיות של רגשות. אפילו באמצע השגרה, אנו מוצאים את הזמן להישאר ביחד. סובב את חדר השינה לשחיתות המצודה האמיתית. ניסוי, נסה טכניקות שונות וסוגי מין, ליישם פנטזיות פטיש, לקנות צעצועי מין. אתה יכול אפילו להזמין אדם שלישי למיטה - זה יהיה חוויה מרשימה.

Просмотров: 214 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar