23:25
"אני לא מסיים מחבר" ​​- בקצרה על הדילמה של הגברות וכיצד לפתור את זה

פיזיולוגיה של כל גברת אישי. זה נכון משפיע על חיים ואורגזמה אינטימיות. כמה נשים רגישות מאוד, בזה זמן כמו אחרים קשה להביא לשיא.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. פשוט לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המיקום יהיה לאסוף חברה נפלאה.

יש גם נציגים כאלה קומה יפה שיכולה להכריז: "אני לא מסיים מחבר, אבל אני באמת רוצה". מהי תופעה זו וזה שווה לבחון רק פריגות?

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים קשיים 2 דרכים פתרונות

תנאים מוקדמים בעיות

תנאים מוקדמים שונים, ולכן כדאי לשקול כל מקרה בנפרד. הגורמים ניתן לחלק לנפש פִיסִיוֹלוֹגִי:

מֶדִיוּם לא חוקי תפיסת מין והנאה משלו

השקפת העולם האנושית יש השפעת הניסיון. בחלק משפחות עד עכשיו, זה חבל לקרוא על סקס, ישנם מקרים כאשר אבות השראה בנות, בגלל אמונות דתיות, אישה לא צריכה לקבל נהנה במהלך סקס. ניתן גם להטיל זוועות לפני סקס, מחסור בתולחן או שותף מיני מראש. מתרחש להיות ניסיון סקסי רע, פגיעה נפשית.

קומפלקסים

אם אדם לא לוקח את הגוף שלו, לקבל נהנה מין עם שותף קשה מאוד. במהלך הקרבה בראש הבנות יופיעו מחשבות שימנעו להתרכז הנאה שלו.

פריגשות

ליידי עם מחלה כזו לא מקבלת רגשות חיוביים מכל פעולות המין. בְּמַהֲלָך איש קשר מכאיב עשוי להופיע.

גועל לשותף

זה יכול להתבטא מכמה סיבות, לא משנה כמה הם היו ברורים. לדוגמה, הריח סיגריות או אלכוהול, עלבון.

פִיסִיוֹלוֹגִי מוּפחָת רגישות הנרתיק

אורגזמה קדגובה לקבל קצת יותר מצית, כי רגישות ממוצעת מאפשרת לך להגיע במהירות ולגמר ללא כאבים. T זמן, כמו מין נרתיקי, הרגישות של המחסיב חייב להיות גבוה יותר.

הוֹרמוֹן חוסר איזון, הורדת ליבידו

שני נק 'נק' הם קשורים לעיתים קרובות. הפחתת ליבידו יכולה להיגרם על ידי הודאה של אמצעי מניעה הורמונליים. אבל לא לספור את זה הוא מספר נסיבות אחרות הממונה על הרקע ההורמונלי של הגברות ולגרום להיעדרות אורגזמה נרתיקית:

פָּתוֹלוֹגִיָה בלוטת התריס. לחץ ואת הבלתי מבוחל. פציעות שפתיים

כמה פעולות או נזק נרתיק יכול להשפיע על היכולת של הנערה לחוות אורגזמה נרתיקית. לדוגמה, תפירה אנאלפבית של הנרתיק לאחר הלידה יֶלֶד. נערות ליווי בהרצליה

שיטות פתרונות 2

הצעד הראשון והחשוב ביותר לפתרון תשלום מראש - שיחה עם שותף. אין דבר דוהר ונורא כדי לבוא לאדם אהוב ולומר: "אני לא אני cum מחבר, אבל אני יכול להשיג אורגזמה הדגדית ". שותף ישמח לסייע בשיטות למצוא הפחית פתרונות. לדוגמה, שפע בחיי סקסי, תשומת לב שלך פטיש וכמעט כל האחרים.

אם הצעד הראשון לא עזר לפתור את הבעיה, אתה צריך חפש עזרה מיוחדת. בהתחלה, אתה צריך לבוא לקבלת הקבלה רופא נשים. עוד לבוא שימושי כדי לעבור בדיקה דבש, אשר כולל:

גָדֵר דם להורמונים; אולטרסאונד בלוטת התריס; הרחם ושחלות; בְּדִיקָה;

ואת המחסומים האלה צריך להיות שבור. בנוסף, שותפים צריכים ללמוד את הגופים זה לזה, למצוא אזורים ארוגניים, ללמוד להתקדם אותם כראוי. כולם, ללא יוצא מן הכלל, ללא יוצא מן הכלל, יש "נקודות הנאה" - אתה רק צריך למצוא ולהפעיל אותם. איך מחדר השינה יעזוב את "הפיל", מנע לשחרר ולדעת את עצמך, אורגזמות יבואו. חשוב ליהנות מהסביבה. לדוגמה, כדי לעזור לשנות את השקפת העולם של הנערה על סקס להיפטר דעות קדומות, קומפלקסים.

במקרה של אבחון של פייגות, זה גם לא שווה יאוש. הפתולוגיה אינה אומרת אובדן מוחלט של רגישות שואל, אתה צריך לעבוד על איזה סוג של pt:

נתיב לאורגזמה. הוא יהיה ארוך, סביר להניח, איטי. אבל בזכות צעדים צבים כאלה אתה יכול להגיע עונג אמיתי. מומלץ לבדוק גישות, מיקומים שונים, זֵר. ביסודו של דבר משתנה חיי מין, לא מוגבל משרה מיסיונרית. אי אפשר לעצור על מושגת, והכי חשוב - להשיג אינטראקציה בין שותפים לבין היוזמה הכללית; הַרפָּיָה. קצב החיים המודרני משאיר בהחלט לא מספיק זמן לישון ולנוח. זה משפיע את הרקע החושני של האדם כי מאוחר יותר יכול להיות תנאי מוקדם אוֹרגַזמָה. זה נעשה ביסודו עבור תנאים נוחים הנערה. לפני שזה שווה שאל איך זה יהיה טוב יותר ונעים יותר.

במקרים מסוימים, פלסטיק יכול להיות שימושי פעולה כדי להתאים את שפת הנבט, כך הרגישות חזר.

זה ביסודו של דבר להבין שאם האישה אומרת "אני לא מסיים מחבר", זה לא אומר שזה לא רוצה סקס הוא frigid. המצב אפשרי לתקן על ידי צירוף המאמצים משני השותפים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. רק זה בכלל אינו צד אחד מוצק לעבוד.

מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

קשיים דומים למעשה תמיד לשכב בגברות בראש. "אני לא מסיים מחבר" ​​- זו לא הסיבה לחוסר אורגזמה. זוהי תוצאה של ההגדרה הנפשית: האישה היא בהתחלה כי היא לא תצליח להשיג את העונג של יחסי מין.אם לא זוהו בעיות פיזיולוגיות, הרופא שולח לייעוץ לפסיכואנליטיקאי. במהלך שיחה זו יש צורך להיות פתוח מאוד כדי להבין את הסיבות ולקבל החלטה. כאשר מזל רע הקשורים לאיכויות נפשיות, הפגישה הראשונה לא תהיה מספיק, הטיפול הוא שימושי.

Просмотров: 1502 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar