15:19
למה בעתיד הקרוב אני מאחלת יחסי מין?

מה לעשות עכשיו? בלוי? להפליל את עצמך בעתות? לְהַתְאִים? מפרט תשובה.

שיטות נשימה וליטפים בלתי נסבלים, למשל, "מציע או'ריילי.אם יש לך ליבידו עשיר, ואין פרטנר, כנראה קונפליקט. או שאתה תרגיש את העבירה ואת המחסור של תשומת הלב, או השותף יתחיל להרגיש אשמה על לא מתעניין במין כי אתה.

1 מה הנורמה? 2 אני לא רוצה לרצות 3 אהבה כל הגילאים הם כנויים

מה נורמלי?אני

הם מותאמים אישית עבור כל אדם.

הגורמים המשפיעים על ירידה ועל גידול בליבידו כוללים:

גיל; משך היחסים עם שותף וסמיכות בינך; שינה, דיאטה, תרגילים; שגרה יומית; מצב רוח ונפש; הורמונים, תרופות ובריאות גופנית.

בנוסף, "חסרת ביטחון" בלתי צפויה עשויה להיות בשל העובדה כי:

בחיים שלך זה הפך פחות מתח

"אם הלחץ בחיים שלך ירד לתקופה זו, גידול בליבידו הוא התגובה הרגילה של הגוף", אומר מקד 'ליט.

בריאות הנפש שלך הפכה טובה יותר

על פי הסקסולוג אריק מ '. הריסון, החינוך במשפחה הוא דתי מאוד, שבו המין היה שווה למשהו מלוכלך, יכול ללמד אדם "להשבית" את הליבידו שלו.

כאשר אנשים אלה פונים sexopathologist בהצלחה להתגבר על הבושה המוטלת על המין שלהם לפני סקס, התמונה משתנה באופן קיצוני - הרצון למין עולה.

יש לך מין טוב

סקס באיכות גבוהה יותר הוא בחיים שלך, חזק יותר התיאבון שלך - הורמונים לעבוד כך. אם יש לך שותף חדש, או את המין עם אותו הוא הפך גבוה (התחלת להשתמש צעצועי מין, למשל), זה הגיוני כי מצב הרוח שלך הפך כזה "שובב".

אתה עושה יותר ספורט

"יש אנשים מגלים כי הם לעתים קרובות יותר את המין המזוין כשהם מתחילים לשחק ספורט", אומר או'ריילי. זאת בשל העובדה כי בשל ספורט גדל ביטחון בתוך עצמו, רמת הלחץ ירידה, שינה הופך להיות טוב יותר.

סיימתם לקבל תרופות

כמה תרופות (תרופות נוגדות דיכאון ומניעת הריון, למשל) עשויות לדכא את הליבידו שלך. סיום תרופות, התאמת המינון וההסתגלות שלהם לתרופות יכולות להוביל גם ליבידו.

באופן עקרוני: גם אם נראה לך כי הליבידו שלך ירד בשל תרופות מסוימות, לא לסיים את הקבלה שלהם ולא להתאים את המינון ללא התייעצות עם הרופא שלך.

יש לך שלב מחזור מסוים

רוב הגברות של ליבידו להגדיל הביוץ, במהלך תקופה זו או לאחר מכן. ובכן, באופן כללי, בתוך חודש, הגוף של כל הגברת עובר מטמורפוזה מסוימים. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

אני לא רוצה לרצות 2

"ליבידו גבוה הופך להיות הולך וגדל רק אם אתה חושב שזה בעיה, או אם זה בא לפעול כך שהוא מונע את החיים שלך", אומר הריסון.

אם אתה הולך עבודה, אתה משנה את השותף, לבלות את כל החיסכון שלי עבור גאדג 'טים סקס או לעשות מעשים אימפולסיבי אחרים, כי אתה לא יכול להילחם ליבידו שלך, אז זה באמת מדהים.

במקרה זה, הפגישה עם צרכים מיוחדים. זה יוכל למצוא את התנאים המוקדמים של ההתנהגות שלך ולמצוא את ההחלטה.

אם המצב לא כל כך רציני, אבל עדיין בשבילך אני רוצה להטיל ספק בליבידו, לנסות את השיטות הבאות:

תסתכל בתוך עצמך

מקדחה ממליץ על הגנב בשעות הפנאי ולפתור את עצמו אם ליבידו יתרוצף מפריע לחיים שלך.

ליישם את הרצונות שלך בישראל הוא קל, אם אתה אישה מסוגנן מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול חודש מ 2,200 $.

שינויים אלה הם באמת מטרידים אותך? או מקרה שותף? או בחינוך כי כוחות לך להרגיש אשמה ובושה עבור הרצונות שלך?

תרגול מודעות

"אם התשוקה החזקה של סקס קשורה הצורך להסיר מתח, לנסות לחפש שיטות אחרות של הרפיה.התוכן של המאמר "זה נורמלי לחלוטין כי הליבידו שלך משתנה, ויש ימים, שבועות, חודשים או שנים, כאשר התשוקה המינית שלך גבוהה מהרגיל," מרגיע סקסולוג ג'יל מקקרביט."הרצון של סקס רוב הרגיל לא עושה אותך ברגע אחד pervert," הסקסולוג ג'ס או'ריילי מסכים איתה.מאמן סקס סירה Daisach אומר כי אי אפשר למדוד את הליבידו, ולכן אין פרמטרים ונורמות.

לדבר עם שותף

התלהבות למין נופל. אבל, אם אתה מאמין O'Reili, תקופה זו הופכת יותר "אורגזמית" - הילדים לגדול ולהשאיר את הבית, המצב הכלכלי הוא התייצב, דברים עם שותף הופכים טוב יותר, ואת מתחמי ללכת לתוכנית השנייה ואנחנו מקבלים עצמנו והגוף שלנו.גברים בגיל זה יכולים להתחיל לחוות קשיים עם זקפה לפי גיל. גבירותיי גם להיכנס לתקופה של גיל המעבר - שינויים הרקע ההורמונלי, ההתלהבות למין פוחתת כולל בשל יובש של הנרתיק ועוד גיל המעבר, סימפטומים.

אהבה כל הגילאים הם submissive3

תן לנו לראות עוד על הרגע הזה:

בני נוער, גיל העשרה

"באופן כללי, ההתבגרות המאוחרת היא הזמן שבהם רוב האנשים יש ליבידו ברמה הגבוהה ביותר", אומר מקד 'ליט. והריסון ממשיכה: "אבל זה לא אומר בכלל זה בתקופה זו, החיים הסקסים ביותר שלנו מביא לנו יותר תענוג".

ואם אתה קורא על נשים, אז לגיל העשרה שלהם יכול להיות אחד תקופות מיניות פחות נעימות. מרינה בושה ומפרקים מידע.

עשרים

ד"ר או'רייל אומר כי תקופה זו עבור אנשים רבים היא גם לא יותר פרודוקטיבי בתוכנית סקסית. אשם של קומפלקסים אלה, prefabrications בשיחה ובניית מערכת יחסים ארוכה.

שְׁלוֹשִׁים

מתח - רוצח ליבידו. ובגיל זה, רבים מאיתנו צריכים להיות מנוהלים בעבודה, ילדים, התחייבויות הביתה והורים מזדקנים. אצל נשים שלא נמנעו גם בלידה, תנודות הורמונליות יכולה גם להוביל ליבידו.

40

והחבר'ה והגברות בתקופה זו נופלת ברמת ההורמונים.הריסון מייעצת לדון בנושא זה עם שותף. "אני יודעת שבעתיד הקרוב אני מאחלת סקס מהרגיל.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם נדיבים ונכונים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים בעבודה.

בואו נדון בשיטות, בזכותו אנו יכולים להתענג אחד עם השני, כך שהיה נוח לשניהם?»- אתה יכול להתחיל עם זה.במהלך כל עשור, מתרחשים תצורות הורמונליות טבעיות במהלך חייך, אשר יכולים להשפיע על הליבידו.

חמישים

O'Reili ממליץ להשתמש יותר חומר סיכה, לשלם יותר זמן preludes ומחקר פנים חדשות של הנאה עם שותף.

60

כן, אולי הליבידו שלך יהיה קצת נמוך מ -40 שנה. אבל בעוד שאנשים מסוימים משווים את עצמם לאנשים הזקנים, אחרים עומדים באהבתם בשלב מסוים ומסדרים מרתון מין. ד"ר מק'קרבט במשך שנות הפרקטיקה עוקב אחריה יותר מפעם אחת.

בואו נסוג. ברגע אחד ההתלהבות הגוברת למין לא תמיד (ובדוק מדי פעם) היא הכרחית. חיי אדלאקס ולקבל הנאה ממנה. לא משנה כמה שנים בשבילך.

Просмотров: 442 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar