08:15
מה תופס במין כמו גברים שמונה מחשבות מרתקות למין

כמובן, סקס צריך תמיד להיות מחובר עם העובדה כי שני השותפים הם מושלמים. עם זאת, מעת לעת זה מקרה מיוחד, והשותף שלך עשוי לרצות לחוות משהו מאוד לנשום אותך. בין אם זה יום הלידה שלו, יום השנה או שיש לו עלייה בשירות בעבודה, מעת לעת אתה רק רוצה לעשות משהו מיוחד.

התוכן של המאמר

אחת עשרה. לוטוס בצד 2 2. רוכב 3 3. רולבר ריידר 4 4. מפנה mantis 5 5. לרקוד על הברכיים 6 6. מיסיונר מספריים 7 7. שַׁפִּירִית 8 8. סגנון כלב

אז, לילה מיוחד שלך של כיף יכול להיות מציצה נוספת גם באותו לילה תוכלו לנסות להיות אחד stounted בפעם הראשונה, למשל, משחק תפקידים משחק. מדהים.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה נפשית לא קל. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אחד יהיה להדגיש את המצב יהיה לאסוף חברה נפלאה.

זה יכול להיות גם הזמן שבו אתה הולך לעשות את המין האחורי, או לחוות מין בנשמה, או במין במכונית, או במקום אחר. אף אחד לא מכריח אותך לנסות משהו קודם לא חוקי (למשל, שלישיה סקס), זה יכול להיות רק מיקום מסוים במין. על מנת להסדיר לחלוטין את החגים סקסי בשבילך לדעת מה הם תנוחות במין, אשר מאוד כמו גברים.

ישנן שיטות רבות לעשות סקס אפילו יותר טוב, ויש כמה תנוחות סקס מיוחדות, אשר במהלך המחקר עלול לגרום עירור נוסף. ישנן שיטות שונות להסתכל על מה בדיוק אתה יכול מתכוון הנאה זכר - מלכתחילה, זה צריך להיות כי יציבה זה נותן הנאה פיזית יותר ממוצע. היכולות הן בלתי אפשריות, אבל הנה כמה תנוחות מין טובות עבור בחורים שאוהבים את כולם.

אחד. בצד lotos1

יותר החדירה העמוקה והעשירה יכולה להוביל להנאה גדולה יותר. ב זה אדם תנוחה מקבל חדירה מלאה, להיות מסוגל לשלוט ירכיים נשיות ורגליים בכללותה, יצירת מתנדנד כמעט תְנוּעָה. היא מלחמה את רגליו, עוסקת בקרסול, אם. מתמודד יחד, שניכם ניאם לצד.

2. Rider2

אָנוּ אנו מאחלים לעומק החדירה, אבל גם אנחנו רוצים ליהנות. שם מחרוזות. במצב זה, הגברת מקבלת הנאה והקנאה גבר, בזה באותו זמן היא יכולה לדחוף אותו כל כך או בעדינות כמו הציד שלה, רק למשוך אותו לחזה שלו. עם הודעה זו, שני השותפים לקבל גדול יותר תענוג, אבל כל השליטה טמונה על הכתפיים (מדויק יותר) גבירות.

3. Rolved Rider3

נורה, היא נראית קדימה או הפוכה, נוף יפה הוא אחד התכונות, מסוגל להפוך את המיקום הזה נעים במיוחד.

4. מפנה mantis4

ב כל העמדות סף ההנאה שלהם תלוי בחלקו על מה שאנחנו יכולים להיות מעורב ביותר. במצב זה, הנקודה החמישית שלו זמינה עבורו Predesome משחק. הוא מקבל את ההזדמנות לשמח זווית חדשה לגמרי חדירה, יש גם גישה לרגליה, אם הוא אוהב את פטיש פטיש. היא שוכבת על גבו. הוא מרים אותה בכיוון ההפוך ושוכב על זה מלמעלה למטה, מניחה את ראשה על רגליו. הוא מוסיף את החבר שלו בנרתיק, נסוג אליה בחזרה.

חָמֵשׁ. לרקוד על הברכיים 5

סטריאטלי חַשׂפָנוּת? ריקוד פרטי? זה רק באמת! זה שלך הריקוד הפרטי שלך על הברכיים! תן לה להיות איטי בזמן שהיא מתקרב אליו ומתחיל לשבת כשהוא יושב על כיסא או על סַפָּה. הבחור יוכל לשמח את המופע ולקבל ניסיון מעשי מאוד.

על התנוחות היפות ביותר במין ניתן למצוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות. דירות דיסקרטיות בתל אביב

6. מספריים מיסיונריים

ב סיבוב זה "מספריים" להתחיל עם העובדה כי לשים רגל אחת על הכתף, מחזיק בחזרה לקרקע / מיטה. יציבה זו מספקת יותר החדירה העמוקה ביותר ומגבילה את היכולת של שני השותפים לסגת מ פעולה.

7. שפירית '

זֶה מיקום טוב במיוחד עבור בחורים שאוהבים אפקטים חזותיים רבים חֲדִירָה. גברים שונים יהיו העדפות שונות באופן טבעי. זה יכול להיות מחקר של אזורים חדשים שיכולים לעבוד רק בשבילך.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. קל יותר להזמין esquiten, אשר ידגיש את הסטטוס יעשה חברה נעימה.

זה יכול גם מתכוון להביא אפשרויות חדשות למה שאתה יכול לשקול את המיקום "בסיסי".

8. כלב סגנון 8

הוא נותן לו סקירה כללית של הקו הקדמי כולו, גם נותן לו גישה אל הדגדגן והחזה שלה. הוא שוכב עם רגליו מורמות, מתמקדת בידיו עצמי. היא באה אליו עם אחת או שתי הרגליים מאחורי הכתפיים.אתה לא מזהה מה תנוחות סביר להניח אוהב את האיש עד שתנסה.

ב כלב תנוחה יש לו סקירה של תצוגת העין של ציפור ומקבל מענג הנאה. לא לספור את זה יכול לשמור תחת שליטה עומק וקצב, וידיו יכולים להגיע אליו בחופשיות כדי לעורר אותה דגדגן או שדיים.

אופציות למצב מיסיונרית מספקות קשר קרוב יותר בין הגופות, יכולתו של הבחור לשמור באופן משמעותי את המהירות ואת האלמנטים האחרים של מגע מיני, גם חדירה עמוקה למדי.

העומק הוא במדויק בתוספת כמה צעירים, עם הרגליים של השותף שלו מעל הכתפיים, המיסיונרי נעשה עמוק יותר. אבל המספר הגדול ביותר של קצות העצבים על המונח המיני הוא סביב סמל הכלילית, במרווחים המכונה הראש; עבור סוג כזה של גירוי, מחשבה טובה היא לחץ גדול במיוחד על אזור זה. קרא עוד על מה בחורים במין אנחנו מספרים כאן.

Просмотров: 84 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar