08:15
מהו "התיאוריה של זכוכית מים" בברית המועצות? ואיפה היא גם לקחה

תיאוריה זו היתה, היא הפכה מופצת במהלך האיגוד הרוסי. היא גם סיכמה בהכחשה מכל הסוגים, כראוי, רגשות אהבה. תומכי התיאוריה של "כוס מים" אמרו כי יש טבעי, כפי שכולם מובנים, הצרכים הטבעיים של אדם, ורק לא אהבה עצמה. לא הרבה מי יודע מה מדהים? בואו נבין.

התוכן של המאמר

1 סקס, באופן כללי, אזור, כמו מים, בסופו של דבר, לשתות 2 מקור Theores 3 סקס כל 4 חול ז'ורז ' ליאה עד היתוך של התיאוריה הזאת 5 USSR ומין - דברים לא ספור 6 סכר אמנציפציה, כמו היבט נוסף של התיאוריה 7 קיום תיאוריות כרגע

סקס לאזור כמו לשתות מים

כמו כבר נאמר, תיאוריה זו מפריכה אהבה, וכל נשימות רומנטיות. הַכרָזָה תיאוריות הרים כי אדם יכול להראות איך הוא התחיל להביע, קצת רוך, גבורה ומסירות לפרסם את הזיכרון, וכתוצאה מכך, לקבל מִין. במלחמה, איך כולם יודעים, כל האמצעים טובים. במקרה זה, טבעי פיתוח ומסירות - קרנות מועדפות.

מָקוֹר תיאוריות 2

בתום של המאה האחרונה היתה תיאוריה כזאת, אבל עם כוח חדש הבזיק ועכשיו. כן, קורא יקר, סקס ללא התחייבות, אין תופעה חדשה. קורס זה קיבל שם כזה, כי התומכים שלה נחשב סקס כל כך רגיל, באופן טבעי, איך לשתות כוס מים.

אולי העובדה שזה לעתים קרובות כמו להוביל לאכזבות ובבגידה. לא הרבה מי יודע מה מתפורר כדי לדבר (גם אם המשיך לחיות יחד). כרגע, אתה יכול ללמוד אדם, התנהגותו במיטה (לא יהיה לנו חולה, סקס הוא בסיס בסיסי, כפי שאנו מבטאים, את מרכיב היחסים). עם כל אי הנוחות, אתה יכול חלק, לא לקלקל את חייך זה לזה.

ואפילו לא צריך לקרוא את זה עכשיו, כמו אז, רומנטיקה, כפי שאנו מבטאים, כוחה של אהבה של אהבה מוערך כמעט כולם אוהבים מילים, והצורך הגופני מגיע ראשון, בחוץ בהתאם לעידן. דירות דיסקרטיות במרכז

סקס כל head3

כאשר רוסית השלטונות לקחו רק את החריף של הלוח בידיהם, כל תושבי הארץ היו אמורים לשנות את הערכים שלך לגבי המוסד המשפחתי. במילים אחרות, כרגע הם יש לוותר על האופן שבו כולם יודעים את כל הערכים המשפחתיים ופעל בעובדה החברה נעשית על ידי davauchery. חיבור מיני כאוטי - כן, משהו לא מובן, נקרא המילה "אהבה" - לא קיים.

במקום להמשיך איך אנחנו תמיד יכולים לדבר איתך, כי כמעט כל דבר בברית המועצות היה, כפי שאנו מביעים, מסווגים, אז מומחים הנוכחי עכשיו צריך להיות הוכיחו וטוענים אם אנשים התרגלו להביע, תורת כזו בזמן. כמה סבל כי, כפי שאנו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, אורח חיים כזה הודה, לא יכול להיות מקודם במדינה נתון, אחרים עם ביטחון מלא נמס על קיומו של אורח חיים כזה.

באופן כללי, התיאוריה התבססה על המוטו: "אתה יכול להזין מקרים מיניים עם כל אחד כמו שאתה אוהב ובכל מקום, את הדבר העיקרי עבור כל זה - לא, זה הפך להיות אפשר לאסוף כל זיהום".

התיאוריה הזאת קיבל הפצה נרחבת בברית המועצות בתחילה במאה האחרונה. אבל לוקח היא לא כאן, וכך לדבר כל כך הרבה יותר קודם.

חול ז'ורז ' ליאה בפיתוח התיאוריה הזאת 4

קדימה מושג "כוס מים" גלוי בביוגרפיה של פרדריק שופן. זה יהיה רע אם לא שמים לב לכך קידום של הזדווגות ללא התחייבויות וגבולות היו עוסקים בחברה שלו - Aurora Dyudievan (היא גם פופולארית עם הסופר תחת הדמות ג 'ורג' חול). זֶה הגברת נחשבה לאחד הפמיניסטיות הנלוות ביותר של הזמן שלו. נו עכשיו כמעט הכל עקבי, מה תרומה לא יסולא בפינה לשחרור הגברות.

חול ז'ורז '

בראשם יצירותיו של הסופר הלך כה עמוק לפסיכולוגיה של אהבה יומרו שזה עורר רעיונות כאילו היא היוצר של אמונה. אחרי הכל, אף אחד לא יכול לדבר על מצוות התיאוריה הזאת בפואטיקה כל כך דֶרֶך.

חול, בכלל, קרא: "אהבה היא כמו כוס מים שצריכות ללכת, כפי שאובצאים רבים, מי זה צרכי ". בביטוי הזה, זה לא היה, זה היה מרמז על ידי debauchery ומבולגן משלהם העדפות מיניות. הכותב הצהיר כי כל אדם ראוי לאהבה, יראת כבוד, עצמאות. היא התכוונה שתוכל גם לאהוב מישהו כפי שאתה אוהב וכל דבר, ואף אחד לא מתאים לשיפוט.

USSR ומין - דברים Unbarallelem5

למרות, כי ג 'ורג' חול פירושו משהו אחר, במוחם של כמעט כל האנשים (כולל רוסית) הבעתו היתה מתפרשת במובן שונה במקצת. יותר מאוחר Precaganda הלך בעקבותיו. טוב מאוד להקצות מה בשנות ה -20 הוא היה מוחשי במיוחד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הכי הרבה יארי מעריץ של תיאוריה זו היו צעירים שרצו יותר חופש אכן.

אפילו בכמה מודעים מודפסים בדק, איך כולם אומללים, מכתבי פרנק של תושבי הקומסומול. לא הרבה מי כועס על איזה אדם אחד אפילו כתב עבודה מדעית בנושא זה, שם כאוטי Interlife.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. מדבר קל יותר לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

הוא הרים את האהבה ואת שאר "אשפה" הומצאו על ידי משוררים פיציות אחרות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה, לדבריו, פיזיולוגיה היא 1 ואת הדבר העיקרי כי יש באדם.

כבר באלף תשע מאות ו -20 בירת ברית המועצות, הופיע חברה של נודיסטים בונים. זה היה קיבוץ קונסטרוקטיבי עם סינונות, אמונותיו ואופן ביטוי. אז, הם העדיפו לא ללבוש בגדים, כדי ששום דבר לא טרח להצטרף לקשר המיני, עם אף אחד. כמובן, ההנהלה הגבוהה יותר גינה כמה חושבים, זורמים דומים.

עימות של כוח ו "חובבי צעירים" הסתיים עם להביס איך השני. סקס בברית המועצות והתעמולה שלו בוטלו. מאותו זמן לקרוא עליו, במיוחד, לקרוא בצורה טובה, זה לא היה מותר ומנע על השורש.

סאם אמנציפציה, כמו היבט נוסף של התיאוריה 6

קדימה על שחרור הגברת, ההישג של כל הזכויות וההזדמנויות, אלכסנדר קולונדיטאי דיבר. היא, בסופו של דבר, באה לידי ביטוי לגבי מתן גבירות העצמאות 100%. ראוי להגיד כי ההבנה שלנו של עצמאות ולאחר מכן שונה.

נכון לעכשיו, אמנציפציה פועלת כמשהו רומנטי יותר. ואז נאבק הקולמלי על עצמאותה של הגברות, לא ההישג שלה למישהו (אבא, אם, בן זוג). בהבנה שלה, גברת כזאת יכולה להתמודד עם איך אנחנו מביעים, חבר מלא בחברה.

אלכסנדרה קולוגסטאנה

ק ' השחרור, הוא הפך, עורר עוד מבטים חופשיים למין. כרגע לא רק גברים, טוב, גבירותי יכולות לבחור את בן זוגם, ולהשאיר אותו למשנהו, ולא משהו לא היה מרוצה.

קִיוּם תיאוריות עכשיו

נָכוֹן דור חי על "כל מוכן". במילים אחרות, אתה לא צריך לקדם סקס, להוביל את הנשים (מנקודת מבט גלובלית). כולם מימין לבחור לכאורה שותף מיני בכמויות בלתי מוגבלות. באופן טבעי, זה יכול התקשר לדעות קדומות וגינוי מאשר יש לך 10 שותפים מיניים. כולם ברורים כי אבל ב זהו זה.

תיאוריה זו קיימת גם עכשיו, אבל ללא שם, תעמולה וקבוצות שונות. היא חדרה עמוקות לחברה, ולכן קיימת ככה. זה ברור מאוד, עם כל אלה נשים קל יותר להתייחס יחסי מין מאשר גברים, אשר הוכח על ידי פסיכולוגים ומדענים אחרים.

כרגע, הנישואים האזרחיים לא נחשבים לשום דבר שמישהו מאיתנו התרגלו לקריאה, הודה, ומין בלי נישואין אף אחד לא יביט בך בקוסוס (אפילו הדורות המבוגרים פחות מבנים מטפלים בזה). זה נהדר או רע, הזמן יראה. זה יכול להיות זה, אבל כמעט כל הפסיכולוגים, בסופו של דבר, יהיה תפילה, כי יחס רגיל יותר כלפי המין עושה דברים טובים יותר, זה גם עוזר לבחור שותף הגון בכל התכונות.

אחרי הכל, מוקדם יותר, כאשר הוא הפך, התחתן, לקח את "החתול בתיק". עם זאת, ראוי להזכיר כי אף אחד לא ידע מה שותף במונחים מיניים יהיה.עם כל זה זה לא משנה, עם מי הוא עוסק בזה. מלכתחילה הוא הערכה של צרכיו ואת היעדר כל מיני התחייבויות, והאהבה אינה קיימת. ולא ניתוח חברה מודרנית, אתה יכול לראות כי כמעט כולם חיים גם, הבאים התיאוריה הזאת.

נשמע נפלא. תן והם אומללות שאהבה היא לא, לשים את זה בעדינות, יש, אבל כמעט כל דבר יכול עם זה, nokonets, להתווכח.

ויקטוריה פומנה

אנשים יכולים לבנות כמו אפשרויות רבות כדי למצוא אישור של נושאים או תצוגות אחרות, מצבים או צרות. אבל אומרים כי אהבה לא קיימת, פשוט טיפש. זוהי התחושה הקלילה ביותר שיכולה רק לבוא עם.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע זרקו שיפוט מוטעה כי הליווי - כל זה משהו, פגום, נתון, מה לדממה. עכשיו מעטים מבינים כי לשירות הליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

הטבע עשה אדם אידיאלי, והניח את ההזדמנות להיות קשור לאנשים אחרים, לחוות תשוקה מינית ורגשות אחרים, כולל אהבה.

Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסט. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין. זה טוב מאוד להקצות מה הבורא של התיאוריה של כוס המים אינו משנה אהבה - זה בהחלט לא לכאורה שזה לא קיים. הצהרה זו היא גם צרה, כמו בטענה כי, ולא אתה לא רואה כוכבי לכת מרוחקים - אז הם לא.

Просмотров: 83 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar