15:26
סטריפטיז לקוטב: מקצוע סכנה

משעשעת את מספר הבידור הארוטי של בעל המועדון יכול להביא מאות אלפי רובלים. חשפנות דיבור מרהיב תמיד גורם לרגשות חיוביים מהציבור. גברים מודים כי הם יכולים ליהנות מעוות על הקוטב הארוך כדי ליהנות. מה יכול להיות סקסי יותר מאשר אישה יפה בשמלה פרנק ליד פילון. אין זה מפתיע כי נשים רבות מנסים לחזור על מספר רקדנים מקצועיים, אפילו שנות השישים מותקנים בבית.

בפועל, לא הכל כל כך קל! רקדנים מקצועיים מוכנים לספר את הסכנות של המקצוע הזה. הנה הפציעות הפופולריות ביותר שנמצאים בחייו של כל פס:

  • חבורות;
  • שריטות;
  • נקע;
  • הַאֲרָכָה;
  • חבורות;
  • שברים;
  • עדיין פציעות.
  • למה זה קורה? כי במהלך הריקוד הגוף חווה עומס ענקי. ללא אמון פיזי קודם, אי אפשר להסוות את המספרים על הפילון.

    חבורות ושריטות הם נורמליים

    רקדנים קוטביים התעללות שזוף והמשיכות על הגוף. כמובן, הבנות האלה נראה מרהיב. אבל הסטייליסטים עצמם מודה כי לעתים קרובות יותר הם אמצעי היופי כפייה. במהלך המחקר של מספרים חדשים הם פציעות. אם העור הוא מכרז וזרם, אז החבורות מופיעות באופן מיידי. Hematomas על הרגליים והידיים נראה מפחיד. לכן, אתה צריך להסוות אותם תחת שיזוף ושכבת קוסמטיקה. את sequins להסתיר מושלם חבול.

    ללמוד ריקוד על פילון, זה לא הכרחי להיות עצלן ללבוש אלמנטים מגן. אחרת, הברכיים והירכיים יישברו. אבל שריטות מתעוררות בשל מבחר לא תקין של אביזרים ובגדים. לכן, יש רקדנים מקצועיים רקדנים בסוג של ריקוד מוט.

    מתיחה לשעדה

    תאונה מתרחשת סיבה טריוויאלית - פיזור שריר לא מספיק. לא ניתן לקפוץ מיד אל הפילון, אתה צריך לעשות קומפלקס של תרגילי הכנה. הילדה צריכה להבין שאם אתה מחדש את כל משקל הגוף על הידיים שלך במהלך אחיזה, מתיחה לא ניתן להימנע.

    Go-Go תכונות... איפה עבודה טובה יותר...

    בנות לא מוכנות מתמודדות לעיתים קרובות בפצעים האלה. לכן, אנו ממליצים לרקוד מרקדנים מקצועיים. עכשיו ריקוד פולאר ניתן ללמוד במועדוני כושר רבים. התוכנית פופולארית בקרב נשים פעילות מודרניות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

    אלה מספרים מרהיבים כמו מתלה בתנוחה מורכבת, מחרוזת עובדת עם גוף במשך כמה חודשים. אם מתיחה נכשלה להימנע, יש צורך לטפל בו מיד.

    סטריפטיז ונופל

    תבשיל את הבמה לא מפחיד כפי שהוא נופל מן הפלאון. מומחה חשפנות יודע כי במהלך מצב כזה אתה יכול קבל פציעות רציניות. כפות זיעה או חינוך גופני לא מספיק - הסיבות העיקריות מדוע בנות נופלות מן הקוטב.

    ב -20 בפברואר, רקדנית טקסס ג'יניה סקיי נפלה מפלילון. הוא שבר את הלסת שלו וזרק את שיניו. האשה נלקחה מיד לבית החולים, היתה תקופה ארוכה של שיקום.

    לעתים קרובות מאוד, בנות נופלות בשל מבחר לא תקין של נעליים. סטריפטיז מתבצע תמיד ברצועה. זה נעליים מקצועיות לריקודים מורכבים מוט. כל עובד מועדון מומחה יגיד שזה בלתי אפשרי לשמור את זה על זה. הנעליים צריכות להיות יושבות לגמרי על הרגל. מחיר של אותם מ 8.000 רובל לכל זוג.

    עומס על הגב

    הסכנות של המקצוע כוללים בעיות עם הגב. בשל העומס ואת היעדר מחוכים מיוחדים ספורט במהלך ביצועי מספרים, חוליות. לכן, יש צורך לחזק את מחוך השרירי באזור הגב התחתון והחזרה. אל תשכח ויטמינים. השריר חייב לאכול טוב, אחרת במהלך הפציעות ריקוד לא להימנע.

    אם כאבי גב מופיע, אי אפשר להתעלם ממנה. טוב יותר בשלב הראשוני כדי לזהות את הסיבה והפעולה.

    פולני ריקוד יפה ריקוד, אבל אתה צריך לאמן את הגוף באופן קבוע. רק זה לא יהיה פציעות רציניות ותוצאות לא נעימות!

    Просмотров: 4385 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar