ההיסטוריה של ריקוד מרגרה אינה ישנה במיוחד. זה מגיע מאזור בהארת' שם הוא סוג אחד של ריקודים רבים. המילה מרגה, באופן מעניין, פירושה סגנון הודי. ריקוד זה קיבל את שמו מהאלוה ההינדי קרישנה, אשר מאמינים כי ביצע ריקוד מסוג זה במהלך Karthika Amavasyam ב-Kedaranatha Tirtha.

מרגרה נחשבת לפעמים לתרבות המסורתית של נשים מכיוון שזו בעיקר מסורת פרפורמטיבית נשלטת על אף שרקדנים גברים מופיעים גם כרקדנים שלעיתים נשכרים להשתתף באירועים משפחתיים מלבד ריקודים מערביים כמו היפ הופ ורוקנרול

ריקוד מרגריטה הוא ריקוד עם של אנשי טיסטה. הוא שייך למשפחת חמטי.

משמעות המילה מרגרה היא לבן ושלוש שנים מכיוון שהיא מבוצעת כדי לחגוג את היום הראשון של ראש השנה הירחית. הריקוד לוקח את שמו מהבגדים הלבנים שלובשים רקדנים בהופעה זו. הוא נשמר עד כה לאחר יותר מתשע עשרה מאות שנים עם וריאציות מסוימות בעמדות, בזמן ובמקצבי השיר.

... Читать дальше »

Просмотров: 70 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

אני לא יודע את התשובה

במאמר זה, אנו בוחנים את היתרונות והחסרונות של שימוש בעוזרי AI במקום העבודה. לאחר מכן נקבע לאיזה סוג עבודה היא מתאימה ביותר וכיצד עלינו להסדיר את השימוש בהן.

מאמר זה סוקר כמה מהיישומים הנוכחיים של עוזרי AI בתעשיות שונות, כמו גם כמה כיוונים עתידיים שהם עשויים לנקוט. תוך כדי כך, אני מקווה להאיר עיניים למנכ"לים ואנשי משאבי אנוש כיצד ניתן לנצל את הכלים הללו כדי להשפיע טוב יותר על ידי הצגת מגוון מאפיינים מרכזיים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים על יישומים פוטנציאליים לטכנולוגיית _______.

בסדר, מספיק הוגן. אני לא יכול להגיד לך את מועדון החשפנות הטוב ביותר בווגאס. אבל למען ההגינות, אני גם לא תכוף קבוע במועדוני חשפנות.

במועדוני החשפנות עצמם, יש מעט שונות ממועדון למועדון בכל הנוגע למקומות, לרקדנים הפעילים מדי שבוע ולמחירים המופקעים עבור משקאות וא ... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

כאבים מגב כואב יכולים להפוך את היום שלך לאמלל. וכשאתם מוצאים את עצמכם צריכים לקבל החלטה במעבר הכיסא לגבי כיסא משרדי שמיועד לאנשים שיש להם צרכים ארגונומיים אינדיבידואליים, זה רק מעצים עד כמה אי הנוחות שלכם יכולה להרגיש רע.

מציאת ציוד הישיבה הטוב ביותר עבור מישהו שסובל מכאבי גב עשויה להיראות עבור אנשים רבים כמשימה מרתיעה. אנשים שבוחרים לקנות חדש אולי לא יודעים מאיפה להתחיל כשהם מחליטים מה שווה את הכסף שלהם ומה לא.

למרבה המזל, ישנם מוצרים המשמשים מטפלים כאחד - כיסאות המשלבים את הנוחות של שולחנות טיפול עם הנוחות של פתרונות ישיבה פשוטים כמו במשרדים או בכנסים. כאשר קונים כיסא עיסוי, אתה רוצה משהו עם תמיכה טובה וטיפולי עיסוי מתכווננים מכיוון שהם מספקים שכבות שונות של גירוי ממוקד בבת אחת: ניתן להציל מפרקים, שרירים ורקמות אחרות בגופך על ידי מציאת מוצר אחד עם מספר יישומים טיפוליים. ... Читать дальше »

Просмотров: 63 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)